welcome to my world baby :)
welcome to my world :)

Friday, March 18, 2011

fall in ?


FALL IN LOVE ?
faraa !! wakeup please !!
biar betol aq sudaaa JATUH ehem2..??
bukan jatuh saham lah ngek !!
iskk,,bukan jatuh tggaa..!!
jatuh aty..ngeee~ ^^

betol kah?? betol kah ??
naa mungkin heii (pngaruh hndustan ! )
taa mgkn aq sudaa jato aty :)
im not fall in love now !!
but otw myb..yeaa !
*he* treat me as well :)
concern bout me :)
n now i start missing him without any reason .
haihhh !! is this we call LOVE ??
ngeee~ no wayy !!

i hv my own prinsip !
cple afta spm !!
but...bole ke aq pgg prnsip tuh ??
hishhh !!
semakk betol ple hotak aq !!
pape pon,,now im in dilema !
ngeeee~


btw,,i ll update bout this later,,
daaaaa~

1 comenromen:

princess said...

kaklong??
gmbr kita ta de pon...
sdey...
boh ar..
ngee~
huhu..

Post a Comment