welcome to my world baby :)
welcome to my world :)

Monday, April 11, 2011

he made it for me ! only me !!!


janjiku


semenjak aku mengenal dirimu
ku rasa seperti di dunia yang baru
baiknya dirimu rasa dihatiku
kaulah penawar hidupku

chorus **ku lihat wajahmu indahnya hariku
ku inginkan kamu selalu di sisiku
terima lah aku jika engkau mahu
mencintai aku

aku tahu aku tak indah di matamu
aku berjanji mengubah sikapku
demi diri aku
dan juga demi dirimu


ku harap kau menunggu
perubahan diriku
akan ku buktikan janji aku
ini

ku benar menyesali
perbuatan diriku sebelum ku kenal kamu
dirimu
hatimu




assalamualaikum
heyy guyss,,today hari aq bole2 tahan jea
ta hepy ta moody,,ta crzy jgak !!
balik2 jea skola,,aq pgang lappy ! mle2 usap jea lappy ue
psto rabe2 suis and on !
heee :p
mom tade,,enjoy ahh !! haha *evil laugh !!

okee,,korang nmpak taa lrik yg aq hghlight wane merah 2??
act,,ade kisah di sbalik lrik2 ue !
na tao ape ?? bce dgn teliti ! bia lmbt asl selamat ! xD

lagu ny act someone buad kat aq
dy buad dgn speno haty
acecce,,sgt2 jiwang itu hamba allah !
sweet jea ~
haha,,dy buad lgu itu khas buad aq meyh ! :)
so if na jlesh,,jlesh lah byk2 !
free jea ,, ta kne byr ! :D

dear eywan :)
i hv somethng to say 2 u :)

thnks sbb buad lgu kt faa :) and ta tdo malam !
anda ta rse ngntok ka syg ? anda da bakat2 mnjdi guard dpn uma saia aoww !
guard2 kt sni slalo tertdo ! ==''
haihh !! *stop buad funny*
emm,,faa trharu gyla owh sb wan buad smue ny kt faa
stiap kate2 ue,,perghh !
buad fa cair sat ! ta lama un,,2saat ja xD
pape un,,thx yea wan ! awk sgtsgt berbakat aow ! :)
thx again dear ! saranghaeyo :)

pegang janji2 anda dlm lagu itu yea sygs ? :)

mao dgr lgu ny ? click here babe :D

http://www.facebook.com/home.php#!/video/video.php?v=176079215774103&
comments


0 comenromen:

Post a Comment