welcome to my world baby :)
welcome to my world :)

Friday, December 16, 2011

thanks for hurting me :')

todayy bangun pagi as biase :) pukol 11 !
anak dare terbiar ? eh no3 , mom pegy kje aku bngun :)
mom kluar uma aku byebye :) aku salam .
mom stat krete , vrooommmm ~
akuu tido balek ;D

bngun2 je , mngeliat sna sni ! bgai tdo ats papan =,=
prakkk praakkk~ oketipu* tulang aku tade bnyi aneh cmto !
tgok2 hP , trujaa ada byk msg <3

msty lhaa sronokk , owg yg aku tggu text aku pepagi bute =,=
laky bngun awal, pompan bgn lmbat ! auwwwww*
mak mntua bole rject siott !!
belek2 hp jap ,, mamai sat .. tbe2 *bzzzzzzzzzzz* (vibrate)

hp ada msg , jakunn satt ! BFF aku tex ;D
tex dy "weyy,,jijie ckp dia meluat dgn prangai ang ! ang jgn dok msg dy daa . dy ta suka ang da"

puihhhh !! lahabauuu !! knapa mngapa bgaimana ??
knaapppaaaaa !! owwhhh knapaaaaaa !!!! :'(

prangai kao mcm haram lhaa laky !
pnadd aku sayang kau , kao buad aq bagai ! :'(
kao mmg shit kan ,, npe pelu bgtw hal cmto kt pmpuan tuu jgk ?
knpe bukan aku sndri ? :'(
aku malo taudakkk bngokkk !!
aku sayangg kao !!

:'(
thnks ah buad aq mcm ny !
hadiahh plg bmkne !
thnks !
egt tao..aku SAYANG kauu..

0 comenromen:

Post a Comment