welcome to my world baby :)
welcome to my world :)

Thursday, November 8, 2012

be mine .

bismillahirahmanirahim .. this morning im wanna talk about my new buddy's :') known as fendy , yeahh . only that name that i knew , not a full name . --" maybe im gonna ask him bout that afta wrote this little essay about him . start with a group . known as DV , actually i dont know who are they always talking about . FENDY negative ? what ? who is he ? what the special things that the guy haved ? err . start from his first sight maybe at SCM , for the first gath . maybe he quite intrested to knowing me well . i repeated it again , MAYBE OKEY MAYBE . perasan ? kisah pulak kitee . ppuuii ! jyeahh , and since that aku nampak dia banyak jugak post and comen sane sni dekat DV , aku je yg kuno taktahu sape dy kann --" and now aku tak kuno dah sbb aku knal rmai org dlm dv . okey back to the topic , lpeas tu fendy ni slalu jugak lah comen bagaii dgn aku . bajed kenal 15tahun , pdahal sbulan pon tak smpaii . and brapa lame lpas tu , dy im aku.. acecce , sporting jugak mmat ni --" aku pon layan lah kan :3 then lpas a few months maybe or a week its gonna take . kteorang makin rapat , rapat apa tuu . eh eh , rapat as friend . LOL . and officially i treated him as my new bestie <3 sometime aku jeles jugak tengok dy ngan kawan2 prmpuan lain , srius k srius . if aku jeles tu aku just like jee dorg comen --, mngada kan aku ? mmg pon ! aku mmg mngada and gedik , hello.. smua pmpuan gedik okey . laki pon sama naik gedik xD kadang2 aku ade jugak tersentap dgn dia , sbb entah.. dah 2x dia msge aku mcm annoying sgt , mcm nak tggalkan aku and larik g grman . buuuu ! tak smpai shari , text balik . hoii , ingat aku barbie doll utipoa ka tada feeling ? waa ggster2 gak , tapi hati ada gula k gula ! and , suara dia sgt2 perghhh ! kalah aron aziz baq hianggg~ gilaaa garau --" aku takod k takod , aku gagap sjuta bahasa . aku nak tgelak pon ada . macam momok ja prangai dok gelak kt org kan . btw , aku tulis pnjang berjela ni pon sbb nak bgtahu dia aku sayang dia . aku jadikan dia topic aku malam ni . dia bff baru aku , first time aku dapat kawan umoq mcm dia , and teserlah keterujaan aku /.\ fendy , fara sayang fendy ! auuwwmm , syg laling ;*

0 comenromen:

Post a Comment