welcome to my world baby :)
welcome to my world :)

Wednesday, November 28, 2012

little intro about me :')

assalamualaikum . moshimoshi ! auuwwmm :'3
hi , korang nampak tak title aku yg dekat ats tu tuu ? jyeah about me , not about you !
so jangan perasantan sangat aku nak tulis pasal YOU ! ehh , over acting pulak senah sorang ni . *tampaq dae* HAHA .




nur farrah fatheen nama diberi , entah siapa punya idea letak nama aku tu . tak glamer lnsung --" lain lah diana ke , sarah ke , rihanna ke , maria kari ke . ehh >.< over nya kau peah !umur dotdotdot , aku tak faham knape artis2 ni nak secret2 sangat pasal age dorg ? why ? kau nak jadi mcm snow white slame2 nye ? kalau mcm tu , aku pon nak rhsie tntg age aku . actually aku dah tue , but babyface lagi . HAHA


aku anak sulung , ank ptame , ank number one , anak anak . ehh :x tershahsul pulekk .. HAHA . aku anak ptame ibu and ayah , aku bangge k bangge sbb dapat lawan sperm2 lain yg terkodek2 nak msok ovum . :O omg ! ini lah akibatnye blajar medic . terlampau mendalami ilmu sc . pphheeww~





aku dilahirkan dekat KEYEL beroo , ape ? kau ingat kau sorang je bole bajet keyel ? eh , aku pon boleh lah ! *flip hair* huh . *jeling* sexy kan attitude aku ? sumpah adik aku menyampah dengan prangai aku . aku gedik2 katanya~ biar lah ! kau dgki pahal ? kau pon gedik jugak sbb suro aku teman kau berak mse kecik . bbuuu ! ooppsss :x





now aku study dekat ALLIANZE UNVSTY OF MEDICAL SCIENCES . :O whoaaa , cpat lahh ckap whooaaaaa weyh ! >< aku batak pandai ni . cepat ah ! :O <-- buat muka comel ni . biar lalat masok :O whoaaa . im taking medical lab of techno , and getting to sem 2 next year . acehh , speaking lha pulak senah ni xD soryy , my bad . much of grammar error .



status aku ? err . single or taken , who care ? you ? kau suke aku ? meh sini masuk minang , jgn byk cakap . xD ada kreta , rumah , nafkah duit , nafkah dotdotdot sempurna , kita kawin . but kna tggu aku habis PHD ! haha , tuaa lah kau nyah , aku tak kisah dengan siapa jodoh aku :') aku cuma nak yg terbaik .
yang boleh bimbing aku ke syurge .. bukan neraka . *tacing* meleleh hingus .
nahh*celek sikit .




aku jenis gila2 maybe , but tak smpai tahap bole daftar ke tnjung rambutan . but otw tu pon tak tentu lagi , sriously dulu aku bercita2 nak jadi docter mental . but afta negative thinkng from my dad , niat harmoni aku nak bantu org gila terbantut . kalau aku jadi docter , msti bankrap hosp tu . sbb smua patient dah sembuh sebaik tgok muka comel aku :O OMG ! confident level aku tinggi . tak sangka pulak . HAHA.




aku anak manje ayah and ibu aku , aku mngaku k mngaku . aku mengada2 , kuat tacing bukan kencing . kencing tu masa kecik2 prctise pegi toilet sendiri --" pampesh takdak . mahal sangat ibu cakap . now pampesh smua brand bole beli dah . stabil ekonomi katanya~ HAHA . ibu and ayah aku garang , srius garang . muka nampak ja soft and gentle padahal aku and adik jela tahu SOFT nya bagaimana . amboi , ayat baku . geli . uuwweekk . haha





btw , aku dah typo . taktahu nak type apa lagi . see u on next post ! bye awakk :*



vanue : atas kerusi depan ibu
activity : menaip sambil kaki angkat sebelah as apek kalah judi
jam : 10.38:23saat (pm)


0 comenromen:

Post a Comment